منگل، 28 اپریل، 2020

سلیم ملک کا بیان اور سابق کرکٹرز کا ردِعمل


سلیم  ملک  پاکستان  کے  کے  وہ  کھلاڑی  ہیں  جن  کی  پاکستان  کے  لیے  بہت  سی  خدمات  ہیں۔  سلیم  ملک  رائیٹ  ہینڈ  بیٹسمین  اور    رائیٹ  ہینڈ  بالر  تھے،  سلیم  ملک  نے  پاکستان  کے  لیے    103   ٹیسٹ  میچ  اور  283    ایک  روزہ  میچ  کھیلے  ہیں۔   سلیم  ملک  پاکستان  کے  کپتان  بھی  رہے  ہیں   ۔  2000   میں  میچ  فکسنگ  میں  اُنہیں  تاحیات  بین  کر  دیا  گیا  تھااُن  پہ  ہر  قسم  کے  فارمیٹ  کی  کرکٹ  کھیلنے  پر  پابندی  تھی۔

    حال  ہی  میں  سلیم  ملک  کا  یو  ٹیوب  پہ  ویڈیو  کے  زریعے  ایک  بیان  آیا  ہے  کہ  میں  پاکستانی  عوام  سے  معافی  مانگتا  ہوں  اور  پاکستان  کرکٹ  بورڈ  سے  بھی  معافی  مانگتا  ہوں۔  سلیم  ملک  کا  کہنا  ہے  کہ    میں  پاکستان  کرکٹ  بورڈ  اور  انٹرنیشنل  کرکٹ  سے  بھی    میں    ہر  قسم  کا  تعاون  کرنے  پر  تیار  ہوں۔  سلیم  ملک  کا  مزید  کہنا  ہے  کہ  ماضی  میں  دوسرے  کرکٹر  ز  پر  میچ  فکسنگ  کرنے  پر  پابندی  لگائی  گئی  تھی  جن  میں  سلمان  بٹ،  محمد  عامر  اور  محمد  آصف    شامل  ہیں۔  جیسے    ان  لوگوں  پر  پابندی  ہٹا  کر  دوبارہ  پاکستان  کے  لیے  موقع  دیا  گیا  ہے    جیسے  محمد  عامر  ہر  طر  ح  کی  کرکٹ  کھیل  رہے  ہیں  اور  سلمان  بٹ  بھی    پاکستان  سُپر  لیگ    کھیل  رہا  ہے  اور  محمد  آصف    پر  بھی  پابندی  ختم  کر  دی  گئی  ہے  اُسی  طرح  مجھے  بھی  دوسرا  موقع  دیا  جاےٴ    جو  مجھ  میں  ہنر  ہے  کرکٹ  کا  میں  بھی    پاکستانی  کرکٹ  کے  لیے  کچھ  کرنا  چاہتا  ہوں۔  مجھے    بھی  کوچ  بنایا  جاےٴ  یا  پاکستانی  کرکٹ  کے  کسی  بھی  شعبے  میں  لگایا  جاےٴ  تا  کہ  میں  بھی  کام  کر  سکو۔
تجزیہ  نگاروں    اور  کرکٹ  کے  حلقہ  میں  سلیم  ملک  کا  بیان  بہت  ہی  پوزیٹو  لیا  جا  رہا  ہے۔  بہت  سے  سابق  کرکٹرز    کا  کہنا  ہے  کہ           جن  میں  انضمام  الحق  اور  ثقلین  مشتاق  شامل  ہیں     سلیم  ملک  کے    ساتھ  بہت  کچھ  ہو  چکا  ہےآب  سلیم  ملک  کو  دوسرا  موقع  دینا  چاہیے  تا  کہ  وہ  نو  جوان  کھلاڑیوں  کو  سیکھا  سکیں۔  نو  جوان  کھلاڑیوں  کو  سلیم  ملک  سے  بہت  کچھ  سیکھنے  کا  موقع  ملے  گا۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں