بدھ، 20 جنوری، 2021

مفتی عبدالقوی ایک دفعہ پھر اسکینڈل کی زد میں۔

 مفتی قوی  اسکینڈل کی زد میں نظر  آتے  رہتے ہیں  مفتی قوی   پہلے بھی لڑکیوں کے ساتھ نظر آتے رہے ہیں کچھ دن پہلے ایک لڑکی سے تھپڑ کھاتے ان کی ویڈیو وائرل ہوئی تھی   اور  وہ  ویڈیو  حریم  شا ہ  کے  ساتھ  تھی   اب پھر ایک گروپ کی صورت میں ایک ویڈیو وائرل ہوئی ہے جس میں وہ لڑکیوں کے ساتھکھانا کھاتے  نظر آ رہے ہیں اس ویڈیو میں لڑکے اور دوسری گرلز  بھی شامل ہیں  ۔ویڈیو میں بہت سے انکشافات کیے جا رہے ہیں یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر بہت وائرل ہو رہی ہے ویڈیو میں مفتی قوی صاحب فرما رہے  ہیں پارٹی میں بہت قسم کی شراب ہوگی اور میں ریڈ والی  پیتا ہوں کیونکہ وہ انگور کی بنی ہوتی ہیں وہ میرے دل کے لیے اچھی ہے۔ 

مفتی قوی سے جب  نشہ کے بارے میں پوچھا گیا کہ وہ کون سا نشہ کرتے ہیں پہلے تو   انہوں نے انکار کیا کہ وہ کوئی نشہ نہیں کرتے جب انہوں نے کہا کہ اگر یہ بات چیت منظرعام پر نہیں لائی جائے تو انہوں نے بتایا کہ میرے بریف کیس میں ابھی بھی چار سے پانچ سگریٹ چرس کے پڑے ہیں ۔

مفتی قوی سے ان کی گرل فرینڈ ز  کے  بارے  میں پوچھا گیا انہوں نے بتایا کہ پارٹی میں ان کی بہت سی گرل فرینڈز ہوں گی اور لڑکیاں ان کے قریب بیٹھنا پسند کرتی ہیں مفتی  قوی اداکارہ میرا کا بھی ذکر کرتے نظر آئیں گے ویڈیو میں ۔

عالم  دین  مفتی  قوی  مرکزی رویت ہلال کمیٹی کے سابق رکن  بھی  رہیے  ہیں۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں